21 Mayıs 2010

4.3lük UFO

Hanginiz daha önce Unidentified Flying Object gördü?
Peki hangisiniz daha önce böyle bir şeyi içinde taşıdı?
Ahah, yalnızca ben tabiki! Sol overimde bildiğiniz UFO taşıyorum. Yani doktor öyle söyledi, çapı da belli:
4.3 cm'lik tanımlanamayan bir cisim!

Önemli değilmiş canım, hadi adı konsaydı ama değil mi? Tanımlanamıyor olması iyi iyi..
-Basit bir dismenore, taburcu olabilirsiniz..
(Ulan doktor, "Sana seyahat ve cinsel içerikli bir şey öneriyorum; Siktir Git!")
Özellikle erkek olanlar! Topunuz! Umarım sadece bir gün dismenore olursunuz da, acil olarak geldiğiniz hastanede tüm klinikler arasını ayakta gitmek ve hatta öğle arasının bitmesini falan beklemek zorunda kalırsınız, inşallah!
Ha sol overinizde UFO taşırsınız diye de dua etmeyeceğim ama tanımlanamayan bir cisim size girsin diyorum, başka birşey demiyorum.

Hastanede ultrason sırasında yaşanan tek güzellik:
-Anne, bebek sudan mı? Suyun içinde mi? Orda mı yaşıyor?...