22 Mart 2010

stasia olduk mu dersin sevgili?

yeniden doğduk mu biz şimdi Yeni Gün'le, Nevruz ile?

**
Bir Can ki, çark eder sol yanıyla, pervane olur.
Sıcak, bunalmışım. Günden, gündelikten, işten aştan baştan.. Sessiz ah ederken önce yaratılışın sesini duydum kudüm ile, sonra gittikçe serinleten bir Can, eteği, gittikçe açılan, serinleten.
Bir Ben'dir uzandı yanıma, dokundum ona, kalbim onun ritmleriyle attı sonra.

Sıcaktı, bunalmıştım. Günden, gündelikten, işten aştan baştan.. Bir aşk eyledi beni, bir aşk serinletti beni..



**
(iç ses)
Sevgili! Bak deli Badem'ler meyve veriyor! Bahar!
**




Nevruz olmuş sevdiğim, yenilenmiş, bayramlıklarını giymiş doğa, haydi nefes alalım birlikte.
Nargile?
Olur, nefes al, nefes ver, nefes alayım, nefes vereyim.
Nefes aldık nefes verdik!




**
Yeni Gün olur, bir minik kuş gözlerini açar hayata, iyki doğdun paşam denir o halde ona, Hüsnü Dinlendirici eşlik eder, Ben'dir eşlik eder.
**



Bahar bize şubatta geldi, bugün yeni gün oldu,
Biz stasia olduk!