25 Mayıs 2009


nedir?
işaret, ipucu?
ipin ucunu kaçırmadan sormak lazım.

yolu ben mi çizdim
en başından
yusyuvarlak,
döndü bana geldi?
nedir?

başka bir yol mu var?
başka hayat?
hayat var mı hayat?
nedir?

yoksa güç mü geldi ruha?
canlandı, hantal bedenini unuttu!
7 katı koşarak çıkmak ister.
destur!! bre şeytanın yoldaşı
ne gerek koşmaya.
aşkı yaşamak güzel demedin mi sen? uzuunca, bir ömür. hem dünyadaki hiç bir şey bu aşık olunan kadar sadık değil, acaba o da beni sever mi ki demediğinden. o benim diye sahiplenmeyeceğin türden. herkesin aşkı olabilecek kadar kocaman yüreği olan. papatya falına ne gerek,
sen sev,
sen aşık ol yeter.
ol yeter ki.
kapısı bacası, yatağı döşeği, yüreğinin köşesi açık.
ara yeter ki.
şefkat merhamet dolu.
sen iste yeter ki.

ey aşık olacağım!
nedirleri bana göster, bileyim.
beni kabul et geleyim
böyle günahımla kirimle.
pisimle pasağımla
unuttuğum kalbimle.

ah bedenim!
vaktin geçene kadar ruhuna eşlik et.
ne çok sevmişim seni. seninle sınırlı kalmışım.
rüyamda bırakırdın ya beni
sevgiliye sana aşık değilim demek zor
ama
rüyamdaki kadar özgür olmak isterim artık
ah etme sen de ne olur
ben etmedim.
aramak istiyorum
hissetmek istiyorum.
vakti gelince geç git
n'olur!